“Minu”-sarja plaanid

Tekst: Epp Petrone

“Aga millal Norra tuleb?”

“Ootan juba väga Rootsit! Millal tuleb, kas autor on olemas?”

Janiiedasi. “Minu Ibiza” raamatu kommentaariumis on sellelaadseid küsimusi rohkem kui Ibizaga seotuid. Nõnda et otsustasin siia kirjutada blogiposti, kus all saame selleteemalist foorumit pidada.

Esiteks, kui te teate kedagi, kes on huvitava välismaal-elamise kogemusega või ka külastanud seda maad/linna sageli, siis ärge häbenege, meilake see kontakt info@petroneprint.ee aadressile.

Teiseks, mõelgem ka erinevate inimtüüpide peale, mitte ilmtingimata maade peale. Äkki on teil näiteks tuttav meremees, kes on väga hea jutuvestja, mis sest et mitte ühegi kindla maaga seotud (andke kontakt, küll me siis temaga arutame :)…

Kolmandaks, Eesti! Kui leiaks autori Setumaad kirjeldama, või Hiiumaad, või Saaremaad… ka see võiks huvi pakkuda. Ei pea olema välismaalane, aga peaks olema väljast tulnu, sissekolinu, kes on kultuurikonflikti kuigivõrd kogenud.

Mis siis kindlasti on tulemas? Järgmisena – Ungari. Siis Neenetsimaa, Haiti, Eesti 2 ja Ameerika 3… Edasi läheb juba segasemaks :).

Rubriigid: Uncategorized, sildid: . Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

27 Responses to “Minu”-sarja plaanid

  1. Pingback: Elust kirju » Blog Archive » Käisin KUKU-l külas ja algab Petrone Printi “kingi endale raamat” mäng!

  2. Jaanika ütles:

    Tere! Äkki teate öelda umbes, millal “Minu Mehhiko” võiks tulla? 🙂 Olin seal ise pool aastat vabatahtlik ja nii tahaksin seda raamatut lugeda ja nostalgitseda 🙂

  3. Kaisa ütles:

    Oleksin väga huvitatud Norrast, Rootsist, Leedust, Rumeeniast, Jaapanist ning Lõuna-Aafrika Vabariigist. Kas nendest midagi on ka lähiajal ilmumas või autor juba leitud?

  4. maria ütles:

    mind huvitaksid väga portugal, hiina, india, gröönimaa ning brasiilia.

  5. Mari-Liis ütles:

    India ja Gröönimaa oleksid tõesti väga huvitavad.

  6. maria ütles:

    Ja tahtsin veel küsida et millal on ilmub “Kas süda on ümmargune?” teine osa?

  7. Gaili ütles:

    Tegelikult võiks ju, jah, tulla midagi eksootilisemat ja kaugemat (nimetatud Mehhiko, siis Indoneesia, Birma, Bhutan, Vietnam, Laos, Guatemala, Belize, Kuuba jne; äkki kirjutaks Marika “Minu Bali”). Läti-Leedu ja skandinaavia on kuidagi nii tavalised 🙂 Näiteks Soome ei pakkunud vähemalt mulle (kes ma seal siiski üleliia palju pole käinud) midagi uut ja huvitavat 😦

  8. Liisa ütles:

    Kõik sõltub ju muidugi autorist. See, et Soome huvi ei pakkunud, et pea kohe tähendama, et Lätist ei saaks huvitavalt ja värvikalt kirjutada (:

  9. eppppp ütles:

    Ohhooo, siin on nii palju küsimusi, et panen neile vastamiseks uue blogipostituse.

  10. Pingback: Vastan küsimustele meie tulevikuplaanide kohta | Petrone Printi tööd ja tegemised

  11. agnes ütles:

    Millal tuleb “Minu Saksamaa” vms, tahaks väga lugeda selle suure riigi/rahvuse kohta.

  12. kai ütles:

    sain jóulukingiks “minu Itaalia”. Mulle oli see teine “minu…”-sarja raamat. Mónusad lugemised… Tahaks kirjutada “Minu Hollandi”, vaatasin huviga loetelu, seda veel pole.

  13. Pingback: Meie blogi aasta | Petrone Printi tööd ja tegemised

  14. kaidi ütles:

    Kas mingil ajal oleks tulemas ka “Minu Iirimaa”?
    Millegipärast tõmbab see maa juba pikemat aega väga-väga,ise ei pruugi ma ehk sinna käima pääseda,niisiis olen netist otsinud teiste käinute-kogenute muljeid:väga lahe,kuid sooviks veel.
    Raamat annab ikka uhkema ülevaate tõelisest elust kui ajutiselt kestnud pealiskaudne blogimine või väike reisikirjeldus lühikesest perioodist.

  15. Anni ütles:

    Kui juttu oli ka teemal Minu Hiiumaa, siis tegelikult üks sedasorti raamat on juba ilminud, mida julgen ka teistele lugeda soovitada. Autor on Douglas Wells “Jänki seiklused Hiiumaal” (2003). Raamat räägib kuidas ta läbi rahukorpuse Hiiumaale sattus ja milline eluolu ja inimesed olid, kohati väga humoorikas stiil.

  16. Epp Petrone ütles:

    Vabandust, et ma selle postituse alla pole ammu vastanud.

    Agnes, “Minu Saksamaa” on tegemisel ja peaks ilmuma 2012 kevadel. Jah, ootamist veel..

    Kai, palun võta ühendust, eriti kui elad kusagil mujal kui Amsterdam. Meil on järgmisel kuul ilmumas “Minu Amsterdam”, aga sooviksime küll näidata ka muud Hollandit ja sealt ei ole veel kirjutajat.

    Kaidile – “Minu Iirimaa”, tundub, et autor on leitud, aga lepingut ei ole veel, tööandja ei luba hetkel kirjutada ja ootame seisu paranemist. Nii et sellega läheb veel aega.

    Anni – jaa, see on hea raamat! 🙂

  17. Kristiina ütles:

    Ootan TOHUTULT ,,Minu Mehhikot” ja ,,Minu Türgit”.Millal need tulemas on?

  18. KP ütles:

    Ma ootan “Minu Tartu” v6i “My Tartu”.

  19. Epp Petrone ütles:

    Ongi tulemas üks Tartu-aineline raamat väga ägedalt kirjanikult ja just nimelt “Minu”-sarja. Rohkem veel ei julge öelda, kardan ära sõnuda :).
    Saaremaalt näiteks otsime ka kirjutajat! 🙂

  20. katre ütles:

    Mind huvitaks ka “Minu Norra”. Kas on ka sellel juba autor olemas ja varsti ehk raamat ilmumas 🙂 Elan ise Norras ja oleks p6nev lugeda teiste tegemistest siin maal 🙂

  21. Anonüümne ütles:

    Kahju, et ” Minui Saksamaa” juba kevadel ilmub. Oleksin tahtnud asja ise käsile v6tta ;D

  22. thaks. ütles:

    võiks ilmuda ”Minu Mehhiko” tahaks seda kindlasti lugeda .

  23. Bb ütles:

    Kas kellelgi pole juhuslikult plaanis Minu Bulgaaria kirjutada. Seda tahaks väga lugeda :))

  24. triinumari ütles:

    On ka Bulgaaria-raamat plaanis ;).

  25. Lovely ütles:

    Tahaks väga väga väga “Minu Iirimaad”. uskumatu koht 🙂

  26. Anonüümne ütles:

    Väga huvitav oleks Kuuba ja Mallorca kohta lugeda!;)

  27. Anonüümne ütles:

    Ootan väga raamatut Malta kohta.

Lisa kommentaar

