Fotoreportaaž “Minu Amsterdami” esitluselt

Tekst: kirjastaja Kairit Lillepärg

Pildid ja pildiallkirjad: “Minu Amsterdami” autor Margot Roose ja autori elukaaslane Wouter J. Koelemeijer

Kohvikusse More kogunenud “Minu Amsterdami” huvilised

Nädal tagasi, 11. mail korraldasime Tallinnas Viru keskuse Rahva Raamatu 4. korruse kohvikus Cafe More esitluse Margot Roose raamatule “Minu Amsterdam”. Margoti vestluspartneriks oli kutsutud Toidupanga tegevjuht Piet Boerefijn, keda mullu Aasta kodaniku tiitliga pärjati. 

Piet Boerefijn esitleb oma kaasat ja pisitütart

Kohale oli tulnud palju rahvast: Eestis elavaid hollandlasi, teiste seas ka Hollandi suursaadiku abikaasa, teisi “Minu-…” sarja autoreid, toimetajaid ja kirjastuseinimesi. Suurema osa seltskonnast moodustas muidugi Margoti sõpruskond, kes õhtu staari põsemuside ja lilledega üle külvas ning autogrammijärjekorra tunni aja pikkuseks venitas.

Autori ja raamatu toimetaja Riina Luige emotsionaalne esmakohtumine

Armas oli kuulata Pieti eesti keeles Margotiga vestlemas. Hollandi suursaadiku proua paistis küll natuke hämmeldunud olevat, ilmselt ta eeldas, et räägitakse hollandi või inglise keeles. Samas üllatas pika hollandikeelse kõnega Amsterdami-raamatu toimetaja Riina Luik, kes ei väsinud Margotit ega tema esikteost kiitmast. Aga miks mitte kiita, kui põhjust on! Kirjastajana tunnustan ka Margoti analüüsivõimet ja sotsiaalset intelligentsust, mis kiirgab vastu igast “Minu Amsterdami” peatükist.

Üritusel oli ka väike heategevuslik eesmärk: annetame esitlusel müüdud raamatute tulu Toidupangale! Aitäh kõigile raamatuostjatele ja külalistele!

Laua ümber on kogunenud uus ring inimesi (vasakult: pisike austaja Maria-Helena, Margot, raamatu tegelased Wouter, Hollandis elanud eestlanna Merit ja tema abikaasa, lillekunstnik Peter ning kohviku More perenaine Angeelika)

Uhke kompositsiooniga saabus kohale raamatu lilleoksjoni-peatüki kangelane Peter

Autogrammide andmine on täies hoos: kätte on jõudnud peatselt ilmuva ühe “Minu…”-sarja raamatu autori Meeli kord

Rubriigid: Uncategorized, sildid: , , , . Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

Lisa kommentaar