Pildigalerii: muinasjutupidu, raamatulaat ning “Minu Eesti” Haapsalus

This slideshow requires JavaScript.

Tekst: Epp Petrone

 Las räägivad taas fotod, aga lisaks mõni lause selgituseks: laupäeval, 13. augustil osales meie kirjastus Haapsalus Valge Daami päevadel. Toimus raamatulaat. Pidasime muinasjutupidu, mis tähistas mu raamatu “Muinasjutud armastusest” ja Maara Vindi-Villu Kase “Teopoiss Theo” saabumist siiailma. Ma jutustasin osalevatele lastele ning lapsemeelsetele muinasjutu Amatast, kes armastas kuumeest. Seejärel joonistasid kõik soovijad sellele muinasloole illustratsiooni, loosisime osalejate vahel välja auhindu ja kommenteerisime kõiki pilte.

Kui fotosid kaete, siis neli inimest on kostüümides: mina roosas, Maara Vint sinises, meie toimetaja Eda Allikmaa mustatäpilises ja väike raamatufänn Anna Petrone samuti roosas. Lisaks Maarale osales peol ka mitu teist muinasjutu-raamatu kunstnikku (Kadi Kurema, Olivia Osik, Elina Sildre, Helina Toater, Regina Lukk-Toompere,  Catherine Zarip), aitäh teile – ja ka kõigile teistele – tulemast! Tänud ka Haapsalu lasteraamatukogu ühele perenaisele Krista Kumbergile, kes aitas asju korraldada. (Ja kui te pole veel taibanud Haapsalut väisates sinna lasteraamatukokku sisse astuda, siis nende fotode põhjal ilmselt saate aru, et see on üks imeline koht, kuhu tasub minna.)

Paar tundi hiljem algas Justini “Minu Eesti” jutuõhtu, samuti lasteraamatukogus, aga küünlasaalis. Meie plaan oli, et mina lähen koos väikese Annaga selleks ajaks linna peale, aga Annal oli oma plaan: kui ta kuulis, et isa hakkab rahva ees onude-tädidega rääkima, siis trügis ka tema sinna rahva ette istuma. Enamiku ajast oli ta vaikselt ning istus lihtsalt tähtsalt oma isa kõrval, vahepeal esitas ka mõne küsimuse (näiteks “Issi, aga kust sa selle südame kaela said?” – “Hiiumaa sepp Sven kinkis.” – “Aaa.”) Olukord tingis selle, et ka mina istusin mõne aja pärast eesreast rahva ette ja nõnda siis tuli ikkagi lõpuks perekondlik esinemine, mitte ainult “Minu Eesti”. Peamiselt ikka rääkis Justin. Mulle oli üks huvitavamaid asju ta esinemisest see, mismoodi ta jagas Eesti lähiajaloo ja küsis, mis fraasiga meie praegust aega (pärast nõuka-aega) nimetama hakatakse. Kas Euroopa-ajaks? Ja “Minu Eesti 2” räägib Euroopa-aja algusest.

…Igatahes läks hästi, nagu ka eelmise aasta augustikuus, nii et ilmselt oleme kohal oma uute ideede ja raamatute esitlemiseks ka järgmise aasta Haapsalu Valge Daami päevadel. Hakkab kujunema traditsioon – teate, kust meid leida augustikuise täiskuu ajal :).

Rubriigid: Uncategorized. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

2 Responses to Pildigalerii: muinasjutupidu, raamatulaat ning “Minu Eesti” Haapsalus

  1. LJB ütles:

    Nii kahju, et selleks ajaks olin juba Londonis tagasi 😦

  2. Mann ütles:

    Anna on NII Epu nägu!

Lisa kommentaar