Esita küsimusi Anu Samarüütel-Longile!

Tähelepanu! Alustame Petrone Printi intervjuudesarjaga, kus küsimusi saate esitada just teie! Esimesena on pihitoolis “Minu Londoni” autor Anu Samarüütel-Long. Küsimusi saate esitada meilitsi (dagmar@petroneprint.ee), meie Facebooki lehel, sellesama postituse kommentaarides või saates küsimused Twitteri teel meieni. Aega küsimuste esitamiseks on selle nädala lõpuni ehk 5. septembrini ning uuel nädalal ilmub intervjuu siinsamas blogis. Lisaks loosime välja kõikide küsijate vahel peagi ilmuva “Minu Gruusia!

Just nüüd on võimalus küsida, mis hingele jäänud! Kommentaarium on avatud:)

About daki

Daki thinks she can write, but actually she is yellow rubber ducky.
Rubriigid: Uncategorized, sildid: , . Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

2 Responses to Esita küsimusi Anu Samarüütel-Longile!

  1. Pingback: Elust kirju » Blog Archive » “Minu Londoni” autorile küsimusi?

  2. Piret Toomet ütles:

    Tere! Aitäh “Minu Londoni” eest! Olen lugenud mitmeid “Minu”-sarja raamatuid ja Londoni-raamat eristub sellega, et autorile tõesti meeldivad London ja Inglismaa. Vahelduseks väga hea, kuidagi rõõmsa puhta meeleoluga kirjutatud tekst mitmesuguste purunenud südamete lappimise tekstide (mis sageli on ka head ja huvitavad lugeda) sekka. Tahtsin seda aitäh-kommentaari kirjutada juba suve algul, aga siis tegin vale näpuliigutuse ja see ei läinud kohale. Nüüd kasutan juhust, et raamatut kiita ja kirjutajat tänada. Hea raamat!

Lisa kommentaar