Lugejaintervjuu “Minu Dublini” autoriga – pikendatud!

Kuulutame välja järgmise lugejaintervjuu! Seekord on teie hingel olevatele küsimustele lahkesti nõus vastama “Minu Dublini” autor Kristiina Piip.

Postita oma küsimus meie blogi kommentaariumisse, Facebooki või saada triinu@petroneprint.ee. Aega küsida on järgmise nädala kolmapäevani ehk 31. oktoobrini ehk kuu lõpuni.

MUUDATUS: pikendame küsimuste esitamise aega pühapäevani, 4. novembrini.

Kõikide küsijate vahel loosime välja ühe vabalt valitud raamatu.

Ootame põnevusega huvitavaid küsimusi!

Rubriigid: Uncategorized, sildid: , , . Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

5 Responses to Lugejaintervjuu “Minu Dublini” autoriga – pikendatud!

  1. Kicki ütles:

    Ma pole küll Iirimaal käinud, aga olen pikalt Inglismaal elanud ja mul on mõned iirlastest tuttavad. Kas Teile ka tundub, et iirlased on liiga avatud, liiga sõbralikud ja ülimalt abivalmid inimesed? Teinekord lihtsalt ei suuda uskuda, et kõik positiivsed omadused on ühte rahvusesse ära paigutatud.

  2. Helena ütles:

    Kui minna Dublini siis, mis kohti võiks/peaks kindlasti külastama?

  3. Siim ütles:

    Mis on teie lemmik iiri rahvustoit?

  4. Mare ütles:

    Kas Sulle, Kristiina, jäi inglise keele rääkimisel iiri aktsent külge? Ma leian iirlaste aktsendi nii armsa olevat, erinevalt šotlaste omast.

  5. Eda ütles:

    Kümmekond aastat tagasi ei olnud Dublinis ühtki kõrghoonet, oli piirang, et vist kõrgemaid kui 8-korruselisi maju ( arvus võin eksida) ei tohi ehitada. Mulle selline madal Dublin meeldis väga. Kas seda joont on hoitud?

Lisa kommentaar

