“Minu Omaani” ja “Minu Eesti” autorid kohvikus l.u.m.i

“Minu Omaani” autor Meeli Lepik ja “Minu Eesti” ning “Minu Eesti 2” autor Justin Petrone lähevad Otepääle!

Reedel, 28. oktoobril kell 18 esineb kohvik-klubis l.u.m.i (Munamäe 8) Meeli Lepik ning laupäeval, 5. novembril kell 18 Justin Petrone.

Räägitakse raamatutest, tulevikuplaanidest, näidatakse fotosid. Justini vestluskaaslane on näitleja Veikko Täär.

 

Rubriigid: Uncategorized, sildid: , , , , , . Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

Lisa kommentaar

