“Minu Kanada” ja “Minu Ungari” sünnipäevahinnaga

Täna, 16. veebruaril on “Minu Kanada” autori Ene Timmuski sünnipäev ning 19. veebruaril on sündinud “Minu Ungari” kirjutanud Reet Klettenberg. Nende tähtsate päevade puhul on meie e-poes ja Tartu kontoris mõlema raamatu hind selle nädala lõpuni 6 eurot!

Soovime autoritele palju õnne ning kutsume lugejaid ostlema!

Rubriigid: Uncategorized, sildid: , , . Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

One Response to “Minu Kanada” ja “Minu Ungari” sünnipäevahinnaga

  1. triinu ütles:

    Kas ma e-poes vaatan midagi valesti, et ma reklaamitud soodushinda ei tuvasta?

Lisa kommentaar

