Otsime kirjastusse assistenti

Otsime Petrone Print kirjastusse assistenti!

Töökoht: Tartu kesklinn, Küütri 16.
Töö algaks 15. novembrist 2010.

Töökohustused on järgmised:

– Kontoris kohal käimine ja kontoripoe pidamine iga tööpäev 11-15,
– Kontorlao raamatupidamine, e-poe tellijatele arvete saatmine,
– E-poe tellimuste pakkimine ja postitamine,
– Võibolla ka mõne esitluse korraldamine,
– Koosolekutel osalemine ja nende protokollimine,
– Kontori korrashoid.

Otsime pedantset, kohusetundlikku inimest, kellele meeldivad raamatud ja kes sooviks teada rohkem raamatute tegemisest :).
Kasuks tuleb oma auto ja juhilubade omamine, et vajadusel vahel raamatuid näiteks esitluspeole transportida.
Kasuks tuleb ka valmidus vahel õhtuti töötada (näiteks esitluspeol raamatuid müüa), samuti inglise keele oskus.

Palun saada meile aadressile info@petroneprint.ee 15. oktoobriks kandideerimiseks oma CV ja kaaskiri, miks arvad, et just sina oleksid meile sobilik assistent.

Rubriigid: Uncategorized. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

10 Responses to Otsime kirjastusse assistenti

  1. Pingback: Elust kirju » Blog Archive » Otsime Tartu kirjastusse assistenti!

  2. Kai. ütles:

    See oleks reaalselt mu praeguse eluhetke unistuste töö, miks see küll Tartus peab olema?!

  3. Erika ütles:

    Mulle ka kõik sobiks,ainult pedantsuse ja raamatupidamisega tekiks raskusi,super töö igatahes,raamatud,inimestega suhtlemine,esitlemine,minu jaoks!:D

  4. Liisi ütles:

    Tõesti-tõesti… miks Tartus?! 😦

  5. Pingback: Elust kirju » Blog Archive » Viljandi waldorfkool otsib õpetajat juurde (koolitus ka kohe algamas)

  6. Ingel ütles:

    Nu muidu oleks asi huvitav ja läheks minu erialasse ka, aga vist jäin pisut hiljaks 🙂

  7. Kätlin ütles:

    Mina panin CV teele. Nüüd jääb üle vaid pöidlad pihus oodata 🙂

  8. Kaiti ütles:

    Minu unistuste töö on see ka, lisaks sellele et ma olen hull raamatute järgi, saaks vist isegi raamatupidamisega hakkama 🙂 Saatsin cv aga vastust pole tulnud. Aga ma loodan, et nad leiavad enda jaoks parima!!!

  9. Pingback: Meie blogi aasta | Petrone Printi tööd ja tegemised

  10. Kristel Tali ütles:

    Miks ma seda kirja nägin alles nüüd? mu unistuste töö, ilmselt jäin lootusetult hiljaks 😦

Lisa kommentaar

